بازارکار
-
zahra99840
- پست: 13
- تاریخ عضویت: یک شنبه 26 خرداد 1392, 3:40 pm
بازارکار
سلام.من رشتم مدیریت دولتی بوده و میخواستم ارشدمدیریت خدمات بهداشتی درمانی شرکت کنم از یکی پرسیدم میگفت این رشته واسه من چونکه لیسانسم این بوده فقط میتونم قسمت اداری استخدام شم با همین مدرک مدیریت خودم میخواستم شما راهنماییم کنین که چیکارکنم؟اگ واقعا این رشته واسم بازار کارخوبی نداره شرکت نکنم.ممنون میشم کامل راهنماییم کنین
-
کارشناس آموزشی
- مدیر سایت
- پست: 21680
- تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm
Re: بازارکار
بامدیریت بهداشت میتونید هیئت علمی دانشگاه های علوم پزشکی بشید وبازارش هم خوبه
-
zahra99840
- پست: 13
- تاریخ عضویت: یک شنبه 26 خرداد 1392, 3:40 pm
Re: بازارکار
یعنی با همین رشته که ارشد بخونم بازم میتونم وارد هیات علمی بشم و جای دیگه کارکنم یا به رشته کارشناسیم که مدییرت دولتی بوده کارکردنم محدود میشه؟
-
کارشناس آموزشی
- مدیر سایت
- پست: 21680
- تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm
Re: بازارکار
با ارشد که نمیشه هیئت علمی شد فقط کارهای مرتبط بارشته رومیشه پیدا کرد
-
zahra99840
- پست: 13
- تاریخ عضویت: یک شنبه 26 خرداد 1392, 3:40 pm
Re: بازارکار
ببینین من فقط میخوام بدونم چونکه رشته لیسانسم مدیریت دولتی بوده کارکردن واسم محدود میشه و باید حتما همین رشته مدیریت بهداشت لیسانسم میبوده یا فرقی نداره واسه استخدام و مهم رشته ی ارشده؟ممنون
Re: بازارکار
ارشد فیزیک پزشکی با لیسانس رادیولوژی شانسی برای هیات علمی شدن داره؟؟
-
کارشناس آموزشی
- مدیر سایت
- پست: 21680
- تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm
Re: بازارکار
جواب zahra99840 :
مهم رشته ارشده
جواب حسین1991 :
اتفاقا پایه رادیولوژی خیلی بهتره
مهم رشته ارشده
جواب حسین1991 :
اتفاقا پایه رادیولوژی خیلی بهتره
Re: بازارکار
سلام با ارشد رادیوبیولوژی نمیشه تو بیمارستان استخدام شد؟
-
کارشناس آموزشی
- مدیر سایت
- پست: 21680
- تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm
Re: بازارکار
درقسمتهای دوزیمتری میشه ولی خیلی محدوده
Re: بازارکار
سلام دوستان
لطفا در مورد بازار کار رشته ی nicu بیشتر بگید.
لطفا در مورد بازار کار رشته ی nicu بیشتر بگید.
چه کسی حاضر است؟
کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 7 مهمان