سم شناسی

kamil
پست: 34
تاریخ عضویت: دو شنبه 5 خرداد 1393, 5:56 pm

سم شناسی

پستتوسط kamil » دو شنبه 24 شهریور 1393, 4:09 pm

سلام
با ارشد ازاد سم شناسی به ترتیب احتمال قبولی -بازارکار در کدام رشته دکتری بیشتر است؟
سم شناسی- نانودارویی- نانوپزشکی- سلولی کاربردی- دارو هسته ای.
پذیرش توکسین های میکروبی بقیه اله فقط نیروهای رسمی سپاه و.... یا ازاد هم هست؟
سپاس

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

Re: سم شناسی

پستتوسط کارشناس آموزشی » سه شنبه 25 شهریور 1393, 1:37 pm

قبولی : سم شناسی- سلولی کاربردی- دارو هسته ای-نانودارویی- نانوپزشکی-
بازارکار:سم شناسی-نانودارویی- سلولی کاربردی- نانوپزشکی-دارو هسته ای-
فقط بقیه الله

kamil
پست: 34
تاریخ عضویت: دو شنبه 5 خرداد 1393, 5:56 pm

Re: سم شناسی

پستتوسط kamil » چهار شنبه 26 شهریور 1393, 10:45 am

سلام
باارشد ازاد سم شناسی احتمال قبولی دکتری سم شناسی هست؟
برای هیئت علمی شدن مشکلی نیس که پایه دارو نیستم؟
برای قبولی حتما مقاله ISI باشه؟
بازارکار؟

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

Re: سم شناسی

پستتوسط کارشناس آموزشی » چهار شنبه 26 شهریور 1393, 1:48 pm

بله
نه مشکلی نیست
خیر
خوبه


بازگشت به “کارشناسی ارشد”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 10 مهمان