احتمال قبولی ؟

farshad25
پست: 62
تاریخ عضویت: چهار شنبه 25 تیر 1393, 11:03 pm

احتمال قبولی ؟

پستتوسط farshad25 » سه شنبه 12 خرداد 1394, 1:54 pm

سلام جناب مشاور

داوطلبی با این درصدها تو ارشد مدیریت توانبخشی میتونه سراسری قبول شه؟

مدیریت 63 توانبخشی 78 زبان نزده

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

Re: احتمال قبولی ؟

پستتوسط کارشناس آموزشی » سه شنبه 12 خرداد 1394, 2:36 pm

احتمالش هست

kh13653026
پست: 1
تاریخ عضویت: چهار شنبه 20 خرداد 1394, 4:35 am

Re: احتمال قبولی ؟

پستتوسط kh13653026 » چهار شنبه 20 خرداد 1394, 4:41 am

سلام آقای مشاور با درصد های زیر طبق کلید اولیه احتمالش هست قبول بشم
1.بیوشیمی 68
2.زیست56
3.شیمی64
4.سم شناسی 60
5.داروشناسی 54
6.زبان13

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

Re: احتمال قبولی ؟

پستتوسط کارشناس آموزشی » چهار شنبه 20 خرداد 1394, 3:34 pm

سلام
بله

zahiri
پست: 5
تاریخ عضویت: چهار شنبه 27 خرداد 1394, 8:24 am

Re: احتمال قبولی ؟

پستتوسط zahiri » چهار شنبه 27 خرداد 1394, 8:31 am

سلام، آیا با در صدهای زیراحتمال قبولی من در رشته سم شناسی هست؟
بیوشیمی 64
زیست 54
شیمی 58.8
سم شناسی77.7
داروشناسی 86.7

zahiri
پست: 5
تاریخ عضویت: چهار شنبه 27 خرداد 1394, 8:24 am

Re: احتمال قبولی ؟

پستتوسط zahiri » پنج شنبه 28 خرداد 1394, 3:16 pm

سلام،آیا با این درصدها احتمال قبولی هست؟
بیوشیمی 62
شیمی58
زیست54
داروشناسی87
سم شناسی76

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

Re: احتمال قبولی ؟

پستتوسط کارشناس آموزشی » یک شنبه 31 خرداد 1394, 6:43 am

سلام
بله قبولیتون قطعیه البته زبانو مشخص نکردید

zahiri
پست: 5
تاریخ عضویت: چهار شنبه 27 خرداد 1394, 8:24 am

Re: احتمال قبولی ؟

پستتوسط zahiri » یک شنبه 31 خرداد 1394, 3:37 pm

ممنون که جواب دادید،زبان رو اصلا نزدم،یعنی با زبان صفر ممکنه روزانه قبول نشم؟

تحصیلات تکمیلی
پست: 31
تاریخ عضویت: دو شنبه 4 آذر 1392, 5:12 pm

Re: احتمال قبولی ؟

پستتوسط تحصیلات تکمیلی » دو شنبه 1 تیر 1394, 7:15 am

با سلام من در ازمون بیوشیمی بالینی وسم شناسی شرکت کردم,میخاستم بدونم با این درصدایی ک زدم امسال قبول میشم؟
واسه بیوشیمی بالینی
بیوشیمی۷۴
زیست۲۶
شیمی۳۲
زبان ۱۲
برا سم شناسی
بیوشیمی۷۲
شیمی ۳۷
زیست ۴۱
دارو ۱۴
سم ۷
زبان ۱۵
لطفا جواب بدید

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

Re: احتمال قبولی ؟

پستتوسط کارشناس آموزشی » دو شنبه 1 تیر 1394, 3:17 pm

برای سم شانس بیشتری دارید آزاد وبین الملل


بازگشت به “کارشناسی ارشد”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 8 مهمان