سوال

خرم اباد
پست: 14
تاریخ عضویت: پنج شنبه 13 آذر 1393, 9:40 am

سوال

پستتوسط خرم اباد » یک شنبه 29 شهریور 1394, 6:57 am

باسلام خدمت مشاور محترم,ایارشته ی کارشناسی ارشد فارماکولوژی دردانشگاههای ایران وجود داره؟باتشکر

مشاور معین
پست: 567
تاریخ عضویت: دو شنبه 2 شهریور 1394, 5:04 am

Re: سوال

پستتوسط مشاور معین » یک شنبه 29 شهریور 1394, 2:13 pm

با سلام
خیر در مقطع ارشد این رشته وجود ندارد.

atusa
پست: 3
تاریخ عضویت: چهار شنبه 18 شهریور 1394, 8:54 am

Re: سوال

پستتوسط atusa » چهار شنبه 1 مهر 1394, 6:30 am

باسلام من امسال ارشدخون شناسی شرکت کردم قبول نشدم وچون طرح رفتنم اجباری سال بعدمحرومم دوباره شرکت کنم ایاامکان داره امسال این قانونو عوض کنن؟

مشاور معین
پست: 567
تاریخ عضویت: دو شنبه 2 شهریور 1394, 5:04 am

Re: سوال

پستتوسط مشاور معین » یک شنبه 5 مهر 1394, 5:47 am

با سلام
اگر یک سال از دوره کارشناسی شما گذشته است حتما باید طرح را شروع کنید.


بازگشت به “کارشناسی ارشد”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 14 مهمان