سوال

خرم اباد
پست: 14
تاریخ عضویت: پنج شنبه 13 آذر 1393, 9:40 am

سوال

پستتوسط خرم اباد » یک شنبه 29 شهریور 1394, 6:57 am

باسلام خدمت مشاور محترم,ایارشته ی کارشناسی ارشد فارماکولوژی دردانشگاههای ایران وجود داره؟باتشکر

مشاور معین
پست: 567
تاریخ عضویت: دو شنبه 2 شهریور 1394, 5:04 am

Re: سوال

پستتوسط مشاور معین » یک شنبه 29 شهریور 1394, 2:12 pm

با سلام
خیر در مقطع ارشد این رشته وجود ندارد.

آننا
پست: 24
تاریخ عضویت: سه شنبه 19 اسفند 1393, 1:14 pm

Re: سوال

پستتوسط آننا » دو شنبه 30 شهریور 1394, 6:00 am

سلام
آیا برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت شرایط سنی وجود دارد؟

مشاور معین
پست: 567
تاریخ عضویت: دو شنبه 2 شهریور 1394, 5:04 am

Re: سوال

پستتوسط مشاور معین » دو شنبه 30 شهریور 1394, 2:24 pm

با سلام
خیر


بازگشت به “کارشناسی ارشد”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 16 مهمان