نانو

خرم اباد
پست: 14
تاریخ عضویت: پنج شنبه 13 آذر 1393, 9:40 am

نانو

پستتوسط خرم اباد » جمعه 20 فروردین 1395, 10:55 am

باسلام وخداقوت خدمت شما,میشه لطف کنید که کارنامه از افرادی که در سال گذشته ارشد نانوفناوری پزشکی قبول شده اند قرار بدین؟ باتشکر

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

Re: نانو

پستتوسط کارشناس آموزشی » شنبه 21 فروردین 1395, 3:43 am

رتبه 6نانو:
87.5367 زبان عمومي 40.4 بيوفيزيك 50.5 فيزيولوژي 55.55 زيست شناسي سلولي و مولكولي 23.0381 شيمي 56.8832 مقدمه اي بر نانوتكنولوژي 62.2867 بيوشيمي

farnoosh1
پست: 4
تاریخ عضویت: یک شنبه 9 خرداد 1395, 3:51 pm

Re: نانو

پستتوسط farnoosh1 » پنج شنبه 13 خرداد 1395, 6:31 pm

سلام و خسته نباشید..میخواستم بپرسم کسانی که ارشد نانو تکنولوژی پزشکی رو میخونن میتونن به عنوان تکنسین رادیولوژی یا کارشناسی تجهیزات پزشکی مشغول به کار بشن؟؟؟؟؟؟...ممنونم میشم اگه راهنمایی کنید

farnoosh1
پست: 4
تاریخ عضویت: یک شنبه 9 خرداد 1395, 3:51 pm

Re: نانو

پستتوسط farnoosh1 » پنج شنبه 13 خرداد 1395, 6:32 pm

سلام و خسته نباشید..میخواستم بپرسم کسانی که ارشد نانو تکنولوژی پزشکی میخونند میتونن بعنوان تکنسین رادیولوژی یا کارشناس تحهیزات پزشکی مشغول به کار بشن؟؟؟...ممنون میشم اگه راهنمایی کنین

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

Re: نانو

پستتوسط کارشناس آموزشی » شنبه 15 خرداد 1395, 7:33 am

سلام
خیرنمیتونن

mohsenkhod
پست: 1
تاریخ عضویت: سه شنبه 18 خرداد 1395, 7:58 pm

Re: نانو

پستتوسط mohsenkhod » سه شنبه 18 خرداد 1395, 8:01 pm

سلام ودرود
بنده لیسانس رشته مدیریت خدمات بهداشتی درمانی هستم ..، به دلیل علاقه به قرار گرفتن در راه تولید و اختراع داروهایی با فناوری نانو قصد دارم ادامه تحصیلاتم را در رشته نانو فناوری پزشکی ادامه بدهم .
آیا در این رشته میتوان به این مهم پرداخت ؟
متشکرم

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

Re: نانو

پستتوسط کارشناس آموزشی » چهار شنبه 19 خرداد 1395, 6:03 am

سلام
بله میشه


بازگشت به “کارشناسی ارشد”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 16 مهمان