احتمال قبولی
-
سعیده هاشمزهی
- پست: 1
- تاریخ عضویت: شنبه 12 تیر 1395, 5:32 am
احتمال قبولی
سلام بنظرتون من با رتبه333 اپید میولوژی دانشگاه زاهدان قبول میشم؟اصلا قبول میشم؟؟؟؟؟؟؟؟
-
کارشناس آموزشی
- مدیر سایت
- پست: 21680
- تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm
Re: احتمال قبولی
سلام
خیر-خیر
خیر-خیر
-
maniafathi
- پست: 12
- تاریخ عضویت: شنبه 12 تیر 1395, 2:01 pm
Re: احتمال قبولی
با سلام و عرض ادب و احترام. میخواستم بدونم با رتبه57 ارشد اناتومی کرمان قبول میشم یا خیر؟
-
کارشناس آموزشی
- مدیر سایت
- پست: 21680
- تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm
Re: احتمال قبولی
maniafathi نوشته شده:با عرض سلام. میخواستم بدونم با رتبه 57 ارشد اناتومی کرمان قبول میشم یا خیر؟ ممنونم
سلام
بله قولید
-
کارشناس آموزشی
- مدیر سایت
- پست: 21680
- تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm
Re: احتمال قبولی
امیر688 نوشته شده:سلام بنده رتبه بیوشیمی بالینی 60 شده با این رتبه کدوم شهر که گروه بیوشیمی خوبی داشته باشه قبول میشم ممنون میشم ک جواب بدین؟
سلام
بجز تهران مابقیو قبولید مسهد
-
کارشناس آموزشی
- مدیر سایت
- پست: 21680
- تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm
Re: احتمال قبولی
سعیده هاشمزهی نوشته شده:باچه رتبه ای میشه قبول شد؟اخرین رتبه مجاز ارشد اپیدمیولوژی چنده؟دوستم 170 شده تو رشته اپید احتمال قبولیش هست؟
سلام
65-خیر
-
کارشناس آموزشی
- مدیر سایت
- پست: 21680
- تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm
Re: احتمال قبولی
sam saeed نوشته شده:سلام تراز چه تاثیری درانتخاب رشته داره؟؟؟؟
سلام
تاثیری نداره
Re: احتمال قبولی
کارشناس آموزشی نوشته شده:امیر688 نوشته شده:سلام بنده رتبه بیوشیمی بالینی 60 شده با این رتبه کدوم شهر که گروه بیوشیمی خوبی داشته باشه قبول میشم ممنون میشم ک جواب بدین؟
سلام
بجز تهران مابقیو قبولید مسهد
ممنون که جواب دادید من فعلا انتخاب شهر نکردم خودم ساکن زنجانم بیوشیمی زنجان میگن زیاد خوب نیست و دکترا هم نداره میترسم ارشد زنجان بخونم برا دکترا نتونم قبول شم به نظرتون زنجانو بزارم اولویت اخر یعنی بعد از تبریز مشهد همدان شیراز یزد بابل
-
کارشناس آموزشی
- مدیر سایت
- پست: 21680
- تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm
Re: احتمال قبولی
بله بهتره
Re: احتمال قبولی
سلام.بنده کارشناسی میکروبیولوژی آزاد هستم.معدلم 12/05.
38 سال سن دارم .به هماتو خیلی علاثه دارم .احتمال داره دانشگاه قبولم کنه.باوجود رتبه خوب.؟ممنون
38 سال سن دارم .به هماتو خیلی علاثه دارم .احتمال داره دانشگاه قبولم کنه.باوجود رتبه خوب.؟ممنون
چه کسی حاضر است؟
کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 4 مهمان