مشاوره

ori
پست: 3
تاریخ عضویت: جمعه 7 مهر 1391, 4:41 pm

مشاوره

پستتوسط ori » جمعه 7 مهر 1391, 4:50 pm

با سلام به نظر شما برای من که با لیسانس بهداشت عمومی میخوام سم شناسی بخونم استفاده از بسته های آموزشی کفایت میکنه یا بهتره کلاس هارو شرکت کنم؟
اصلا شانسی برای قبولی هست؟

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

جواب: مشاوره

پستتوسط کارشناس آموزشی » جمعه 7 مهر 1391, 7:23 pm

چون پایه درسیتون فرق داره کلاس بهتره - بله شانس دارید


بازگشت به “کارشناسی ارشد”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 12 مهمان