صفحه 1 از 1

ارشد چی بخونم

ارسال شده: دو شنبه 24 مهر 1391, 8:44 am
توسط ahmadguitar20
سلام....من کارشناس هوشبریم.سال قبل ارشد ویژه شرکت کردم که قبول نشدم و الان دارم میرم سربازی که معاف از طرح میشم در طی این دو سال میخوام واسه ارشد بخونم ولی دقیقا نمیدونم چه رشته ای شرکت کنم..........آناتومی ،آموزش پرستاری(داخلی جراحی) یا تغذیه.....کدومش بازار کار بهتری داره؟
چون یه بار پرستاری خوندم واسم خوندنش آسونتره ولی به اسم پرستاری علاقه ای ندارم..........کدومشو بخونم که در آینده پشیمون نشم......لطفا راهنمایی کنید

جواب: ارشد چی بخونم

ارسال شده: دو شنبه 24 مهر 1391, 3:21 pm
توسط کارشناس آموزشی
اگرقبلا ویژه خوندید ویژه بهتره -تغذیه قبولیش سخته آناتومیم کاربرد نداره ولی قبولیش راحته

جواب: ارشد چی بخونم

ارسال شده: دو شنبه 24 مهر 1391, 4:16 pm
توسط ahmadguitar20
با دکترای پرستاری در آمد خوبی داره؟

جواب: ارشد چی بخونم

ارسال شده: چهار شنبه 26 مهر 1391, 4:07 am
توسط کارشناس آموزشی
بله دکترای پرستاری در آمد خوبی داره

سئوال : سئوال : ارشد چی بخونم

ارسال شده: چهار شنبه 26 مهر 1391, 11:22 am
توسط gheshlagh
با سلام راجع به ارشد آموزش بهداشت میخواستم راجع به بازار کارش توضیح بدهید. مرسی.

سئوال : ارشد چی بخونم

ارسال شده: چهار شنبه 26 مهر 1391, 3:13 pm
توسط roya
سلام.من سال سوم کارشناسی اتاق عملم.خواستم بدونم شما اطلاعی درباره ارشد این رشته دارید؟کی میاد؟ من واسه ارشدم بین تغذیه و ارشد رشته خودم موندم کدوم رو بخونم بهتره؟باتشکر

جواب: ارشد چی بخونم

ارسال شده: پنج شنبه 27 مهر 1391, 5:41 pm
توسط کارشناس آموزشی
امسال رشته پمپ میاد ارشد خودتون خیلی بهتره ولی ممکنه سابقه کاربخاد

سئوال : ارشد چی بخونم

ارسال شده: جمعه 28 مهر 1391, 8:59 am
توسط ori
سلام من لیسانس بهداشت عمومی دارم ولی نمیدونم ارشد چه رشته ای شرکت کنم بهتره . از آموزش بهداشت متنفرم و به رشته سم شناسی بیشتر علاقه دارم شما چه رشته ای رو پیشنهاد میکنید ؟ لطفا من رو راهنمایی کنید .

جواب: ارشد چی بخونم

ارسال شده: جمعه 28 مهر 1391, 5:44 pm
توسط کارشناس آموزشی
سم رشته خوبی البته رقابت نسبتاشدیده