مشاوره
ارسال شده: دو شنبه 25 شهریور 1392, 5:50 am
با سلام
من سه تا سوال داشتم ازخدمتتون : من جزوه مدیریت رشته انفورماتیک را پارسال از موسسه گرفتم میتونم امسال هم همون رو بخونم یا امسال تغییر میکنه
من زبان پارسال میومدم کلاس یک سری از بچه ها خیلی خوب تست میزدن نمیدونم ربطی به این داره که من رشتم زیر شاخه علوم پزشکی نبوده؟!اما خیلی زبانم ضعیفه به نظر شما چیکارکنم خیلی از زبان دلسرد شدم خواهش میکنم راهنماییم کنید
شما اطلاع ندارید چه موقع درصدهامون روسایت سنجش میاد؟؟میخوام درصدهایی که زدم رابررسی کنم اما فقط پذیرفته شد یانشد رو سای میاره
من سه تا سوال داشتم ازخدمتتون : من جزوه مدیریت رشته انفورماتیک را پارسال از موسسه گرفتم میتونم امسال هم همون رو بخونم یا امسال تغییر میکنه
من زبان پارسال میومدم کلاس یک سری از بچه ها خیلی خوب تست میزدن نمیدونم ربطی به این داره که من رشتم زیر شاخه علوم پزشکی نبوده؟!اما خیلی زبانم ضعیفه به نظر شما چیکارکنم خیلی از زبان دلسرد شدم خواهش میکنم راهنماییم کنید
شما اطلاع ندارید چه موقع درصدهامون روسایت سنجش میاد؟؟میخوام درصدهایی که زدم رابررسی کنم اما فقط پذیرفته شد یانشد رو سای میاره