صفحه 1 از 1

بیوشیمی

ارسال شده: پنج شنبه 18 مهر 1392, 5:53 pm
توسط SISIL
با عرض سلام و خسته نباشید

منظور از آموزش الکترونیکی چی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Re: بیوشیمی

ارسال شده: جمعه 19 مهر 1392, 6:20 am
توسط کارشناس آموزشی
یعنی آموزش باکامپیوترواینترنت

Re: بیوشیمی

ارسال شده: شنبه 20 مهر 1392, 5:14 pm
توسط SISIL
سلام. اگه اینجور باشه آموزش از راه دور میشه عالی میشه> شرایط ثبت نام چه جوریه ؟ ممنون از راهنماییتون

Re: بیوشیمی

ارسال شده: یک شنبه 21 مهر 1392, 5:27 pm
توسط کارشناس آموزشی
بهتره شرایطوازوموسسه سوال بفرمائید 88949740