سلام من هدفم دکترای مهندسی بافت هست و تا حالا فکر میکردم برای رسیدن به اون بهترین رشته برای ارشدم آناتومیه اما با دیدن دروسی که بچه های بیومتریال میخونن انگیزم برای بیومتریال بیشتر شده و دچار تردید شدم. دروس ارشد بیومتریال به شدت به مباحث مهندسی بافت نزدیکه و فکر میکنم بچه هایی که این رشته رو بخونن بیس بهتری نسبت به ارشد آناتومی برای مهندسی بافت دارن. نظر شما چیه؟ با توجه به اینکه رشته تحصیلی کارشناسیم رادیولوژیه انتخاب آناتومی برای ارشد درسته یا بیومتریال؟
قبولی درمهندسی بافت امیرکبیر برای بچه هایی که بیومتریال در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خونده باشن دشواره؟
ارشد بیومتریال یا آناتومی؟
-
کارشناس آموزشی
- مدیر سایت
- پست: 21680
- تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm
Re: ارشد بیومتریال یا آناتومی؟
بله همینطوره - خوندن دروسش سخته و چون کم برمیدارند شانس کمی دارید در آناتومی شانس بیشتری دارید
-
little prince
- پست: 8
- تاریخ عضویت: دو شنبه 11 شهریور 1392, 12:11 pm
Re: ارشد بیومتریال یا آناتومی؟
ممنون از پاسخگوییتون
اگه ممکنه بهم بگین امکان قبولی بچه هایی که ارشد رو علوم پزشکی خوندن در دکترای وزارت علوم(مهندسی بافت) هست؟امیرکبیر؟
اگه ممکنه بهم بگین امکان قبولی بچه هایی که ارشد رو علوم پزشکی خوندن در دکترای وزارت علوم(مهندسی بافت) هست؟امیرکبیر؟
-
کارشناس آموزشی
- مدیر سایت
- پست: 21680
- تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm
Re: ارشد بیومتریال یا آناتومی؟
بستگی داره پایشون چی باشه
چه کسی حاضر است؟
کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 5 مهمان