ارشد بیومتریال یا آناتومی؟

little prince
پست: 8
تاریخ عضویت: دو شنبه 11 شهریور 1392, 12:11 pm

ارشد بیومتریال یا آناتومی؟

پستتوسط little prince » پنج شنبه 23 آبان 1392, 12:32 pm

سلام من هدفم دکترای مهندسی بافت هست و تا حالا فکر میکردم برای رسیدن به اون بهترین رشته برای ارشدم آناتومیه اما با دیدن دروسی که بچه های بیومتریال میخونن انگیزم برای بیومتریال بیشتر شده و دچار تردید شدم. دروس ارشد بیومتریال به شدت به مباحث مهندسی بافت نزدیکه و فکر میکنم بچه هایی که این رشته رو بخونن بیس بهتری نسبت به ارشد آناتومی برای مهندسی بافت دارن. نظر شما چیه؟ با توجه به اینکه رشته تحصیلی کارشناسیم رادیولوژیه انتخاب آناتومی برای ارشد درسته یا بیومتریال؟
قبولی درمهندسی بافت امیرکبیر برای بچه هایی که بیومتریال در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خونده باشن دشواره؟

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

Re: ارشد بیومتریال یا آناتومی؟

پستتوسط کارشناس آموزشی » پنج شنبه 23 آبان 1392, 6:54 pm

بله همینطوره - خوندن دروسش سخته و چون کم برمیدارند شانس کمی دارید در آناتومی شانس بیشتری دارید

little prince
پست: 8
تاریخ عضویت: دو شنبه 11 شهریور 1392, 12:11 pm

Re: ارشد بیومتریال یا آناتومی؟

پستتوسط little prince » پنج شنبه 23 آبان 1392, 7:09 pm

ممنون از پاسخگوییتون
اگه ممکنه بهم بگین امکان قبولی بچه هایی که ارشد رو علوم پزشکی خوندن در دکترای وزارت علوم(مهندسی بافت) هست؟امیرکبیر؟

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

Re: ارشد بیومتریال یا آناتومی؟

پستتوسط کارشناس آموزشی » شنبه 25 آبان 1392, 3:38 pm

بستگی داره پایشون چی باشه


بازگشت به “کارشناسی ارشد”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 5 مهمان