راهنمایی
ارسال شده: شنبه 13 اردیبهشت 1393, 10:06 am
سلام،خسته نباشید.من واسه ارزیابی فناوری سلامت میخونم،آزمونای موسسه رو شرکت کردم،اما درس مدیریت هر بار درصدش پایینه،ب نظر شما 1 بار دیگه کتابو بخونم یا تستای سالای قبل و مرور کنم.؟ و 1 سوال دیگه:کتاب اقتصاد سلامت دکتر عبادی فرد رو نتونستم پیدا کنم اما دو منبع دیگه رو خوندم.بنظرتون میتونم بالای 50 بزنم؟