تاسیس

majidso
پست: 31
تاریخ عضویت: دو شنبه 6 خرداد 1392, 10:43 am

تاسیس

پستتوسط majidso » شنبه 13 دی 1393, 2:36 pm

سلام آیا الآن تک رشته های دکتری مثل بیو هماتو وایمنی و انگل میتونن آزمایشگاه بزنن ؟ ضمنا دکتری ژنتیک میتونه آزمایشگاه ژنتیک بزنه ؟گفته میشه حتما باید چند سال دوره دیده باشه؟
تاسیس آزمایشگاه برای کسی که بنیه مالی کمی داره مقدوره؟

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

Re: تاسیس

پستتوسط کارشناس آموزشی » شنبه 13 دی 1393, 3:42 pm

بله-ژنتیک پزشکی بله- بله نیاز به تجربه دارد
خیر


بازگشت به “کارشناسی ارشد”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 3 مهمان