صفحه 1 از 1

بيوشيمي باليني

ارسال شده: پنج شنبه 2 بهمن 1393, 12:38 pm
توسط Zahra h
سلام كارشناس محترم.
ترم7زيست شناسي هستم.
قصد دارم در رشته ي بيوشيمي باليني شركت كنم.
طبق منابع بيوشيمي لنينجر را خوانده ام بطور كامل.
شيمي الي را هم اندك تسلطي دارم.
علاوه بر آن سلولي هم ب منابع اضافه شده.
١-كتاب سلولي لوديش چاپ ديبا را ميخوانم ايا منبع خوبيست؟
2-احتما دارد قبول شوم با اين شرايط؟
3-درصدهاي
بيوشيمي
سلولي
شيمي الي
زبان
براي قبولي بايد ب چه حدنصابي برسند؟

Re: بيوشيمي باليني

ارسال شده: پنج شنبه 2 بهمن 1393, 3:18 pm
توسط کارشناس آموزشی
بله ولی حجمش زیاده
بله ولی بهتره یک کتاب کم حجمتر برای سلولی باضریب دو بخونید
میانگینش باید 70به بالا باشه

Re: بيوشيمي باليني

ارسال شده: پنج شنبه 9 بهمن 1393, 7:51 pm
توسط 202020
سلام من کارشناسی شیمی کاربردی خوندم میشه ارشد بیوشیمی بالینی شرکت کنم من سر در گم شدم بعضی میگن میشه بعضی میگن نمیشه چون در دفترچه شیمی بدون گرایش مطرح شده بود

Re: بيوشيمي باليني

ارسال شده: شنبه 11 بهمن 1393, 2:46 pm
توسط کارشناس آموزشی
بله میتونید شرکت کنید

Re: بيوشيمي باليني

ارسال شده: شنبه 11 بهمن 1393, 8:22 pm
توسط 202020
سلام من منظورم قبولی در دانشگاهای علوم پزشکی زیر نظر وزارت بهداشت بود نه دانشگاه مدرس چون دانشگاه مدرس طرح نداره

Re: بيوشيمي باليني

ارسال شده: یک شنبه 12 بهمن 1393, 1:19 pm
توسط کارشناس آموزشی
ماهم منظورمون وزارت بهداشت بود قبولی در دانشگاهای علوم پزشکی زیر نظر وزارت بهداشت