مشکل برای ثبت نام ارشد پزشکی
ارسال شده: چهار شنبه 8 بهمن 1393, 1:37 pm
سلام به مشاوره محترم
چند روز هست که میخام ثبت نام ارشد امسال انجام بدم که هردفعه خطا میزند فایل نفرستادید در حالی که میفرستیم ودوباره خطا میزند تا 10 بهمن هم که فرصت نیست چکار کنم؟
چند روز هست که میخام ثبت نام ارشد امسال انجام بدم که هردفعه خطا میزند فایل نفرستادید در حالی که میفرستیم ودوباره خطا میزند تا 10 بهمن هم که فرصت نیست چکار کنم؟