صفحه 1 از 1

مشکل برای ثبت نام ارشد پزشکی

ارسال شده: چهار شنبه 8 بهمن 1393, 1:37 pm
توسط anata
سلام به مشاوره محترم
چند روز هست که میخام ثبت نام ارشد امسال انجام بدم که هردفعه خطا میزند فایل نفرستادید در حالی که میفرستیم ودوباره خطا میزند تا 10 بهمن هم که فرصت نیست چکار کنم؟

Re: مشکل برای ثبت نام ارشد پزشکی

ارسال شده: چهار شنبه 8 بهمن 1393, 5:36 pm
توسط کارشناس آموزشی
اگر میتونید تشریف بیارید موسسه براتون انجام میدن احتمالا فرمت فایلاتون درست نیست

Re: مشکل برای ثبت نام ارشد پزشکی

ارسال شده: پنج شنبه 9 بهمن 1393, 10:58 am
توسط anata
باتشکر از راهنماییتون

مشکل از فرمت فایل های اسکن شده بود .

Re: مشکل برای ثبت نام ارشد پزشکی

ارسال شده: پنج شنبه 9 بهمن 1393, 3:17 pm
توسط کارشناس آموزشی
موفق باشید