نانو
ارسال شده: یک شنبه 12 بهمن 1393, 6:45 pm
باسلام, به نظر شما اگه کسی مثل من که خوب نخوندم,باتعداد ساعت زیاد درس بخونیم امیدی به قبولی دراین رشته دردوره روزانه هست؟باتشکر
توجه : پاسخهای سوالات شما نظرات اساتید وکارشناسان آموزشی موسسه میباشد وموسسه هیچگونه مسئولیتی در خصوص مشاوره های داده شده ندارد. تماس با ما : 02188801465
http://mui.ir/forum/