108
ارسال شده: شنبه 9 اسفند 1393, 4:59 am
با سلام . میخواستم بدونم برا ی ادامه تحصیل در سطح کارشناسی ارشد و دکتری سم شناسی خوبه یا بیوتکنولوژی پزشکی ؟
توجه : پاسخهای سوالات شما نظرات اساتید وکارشناسان آموزشی موسسه میباشد وموسسه هیچگونه مسئولیتی در خصوص مشاوره های داده شده ندارد. تماس با ما : 02188801465
http://mui.ir/forum/