108
-
abdollahzadeh
- پست: 5
- تاریخ عضویت: شنبه 9 اسفند 1393, 4:29 am
108
با سلام . از لحاظ کاری در آینده رشته بیوتکنولوژی بهتره یا سم شناسی ؟ با تشکر
-
کارشناس آموزشی
- مدیر سایت
- پست: 21680
- تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm
Re: 108
بیوتکنولوژی پزشکی چون قبولیش سخته توصیه نمیشه
چه کسی حاضر است؟
کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 8 مهمان