108
ارسال شده: شنبه 9 اسفند 1393, 5:13 am
با سلام . از لحاظ کاری در آینده رشته بیوتکنولوژی بهتره یا سم شناسی ؟ با تشکر
توجه : پاسخهای سوالات شما نظرات اساتید وکارشناسان آموزشی موسسه میباشد وموسسه هیچگونه مسئولیتی در خصوص مشاوره های داده شده ندارد. تماس با ما : 02188801465
http://mui.ir/forum/