صفحه 1 از 1

108

ارسال شده: شنبه 9 اسفند 1393, 5:13 am
توسط abdollahzadeh
با سلام . از لحاظ کاری در آینده رشته بیوتکنولوژی بهتره یا سم شناسی ؟ با تشکر

Re: 108

ارسال شده: شنبه 9 اسفند 1393, 3:33 pm
توسط کارشناس آموزشی
بیوتکنولوژی پزشکی چون قبولیش سخته توصیه نمیشه