صفحه 1 از 1
انتخاب رشته و محل
ارسال شده: پنج شنبه 11 تیر 1394, 1:04 pm
توسط elmira1989
سلام
من رتبه ام روانپرستاری تو سهمیه 988 تو کل 1002
شده
امکانش هست روزانه قبول شم؟
آیا قبولی دانشگاه به اولویتهات بستگی داره مثلا چه شهری انتخاب چندمته؟
فکر میکنین چطور بهتره انتخاب رشته کنم؟
ممنون میشم راهنماییم کنید
Re: انتخاب رشته و محل
ارسال شده: جمعه 12 تیر 1394, 8:20 am
توسط zahiri
سلام، من رتبه ام تورشته سم شناسی 8 شده، به نظرتون چه جوری انتخاب شهر کنم،اولویت شهرهاچه جوری باشه، ممنو ن میشم راهنماییم کنید
Re: انتخاب رشته و محل
ارسال شده: جمعه 12 تیر 1394, 8:57 am
توسط elmira1989
سلام
من رتبه ام روانپرستاری تو سهمیه 988 تو کل 1002
شده
امکانش هست روزانه قبول شم؟
آیا قبولی دانشگاه به اولویتهات بستگی داره مثلا چه شهری انتخاب چندمته؟
فکر میکنین چطور بهتره انتخاب رشته کنم؟
ممنون میشم راهنماییم کنید
Re: انتخاب رشته و محل
ارسال شده: جمعه 12 تیر 1394, 10:11 am
توسط شهرزاد
سلام من رتبه کلم 161 شده در رشته علوم تشریحی میخواستم بدونم کجا امکان داره قبول شم. باتشکر
Re: انتخاب رشته و محل
ارسال شده: جمعه 12 تیر 1394, 12:25 pm
توسط ساغر
سلام
رتبم در فیزیولوژی پزشکی در سهمیه 256 و در کل268شدم.امکان قبولیم در روزانه در چه شهرهایی وجود داره ؟
Re: انتخاب رشته و محل
ارسال شده: جمعه 12 تیر 1394, 2:19 pm
توسط شهرزاد
چرا جواب کسی رو نمیدین آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Re: انتخاب رشته و محل
ارسال شده: شنبه 13 تیر 1394, 8:53 am
توسط zahiri
سلام توروخداراهنماییی کنید،چرا جواب نمیدید
Re: انتخاب رشته و محل
ارسال شده: دو شنبه 22 تیر 1394, 5:42 am
توسط کارشناس آموزشی
باسلام وعرض پوزش بابت تاخیری که درپاسخگویی صورت گرفت
پاسخ : elmira198
خیر امکان نداره قبول بشید
انتخاب رشته برحسب دلخواه خودتون باید باشه چون اولویت بندی آن تاثیری درقبولی شما نداره ملاک رتبه میباشد
پاسخ شهرزاد:
فقط مازاد قبول میشید
پاسخ ساغر:
روزانه قبول نمیشید