فوری
ارسال شده: شنبه 13 تیر 1394, 7:30 am
باسلام
ببخشید من رتبم تو سم شناسی ۵۱ شده,میخاستم بدونم امکان قبولی در دانشگاه دولتی دارم یا نه؟
شهریه هر ترم دانشگاه اراد تو این رشته چقد هست؟
اگه بخام ازاد بین دورشته بیوشیمی بالینی و سم برم ب نظر شما کدوم.بهتره؟
ممنون از شما
ببخشید من رتبم تو سم شناسی ۵۱ شده,میخاستم بدونم امکان قبولی در دانشگاه دولتی دارم یا نه؟
شهریه هر ترم دانشگاه اراد تو این رشته چقد هست؟
اگه بخام ازاد بین دورشته بیوشیمی بالینی و سم برم ب نظر شما کدوم.بهتره؟
ممنون از شما