صفحه 1 از 1

فوری

ارسال شده: شنبه 13 تیر 1394, 7:30 am
توسط تحصیلات تکمیلی
باسلام
ببخشید من رتبم تو سم شناسی ۵۱ شده,میخاستم بدونم امکان قبولی در دانشگاه دولتی دارم یا نه؟
شهریه هر ترم دانشگاه اراد تو این رشته چقد هست؟
اگه بخام ازاد بین دورشته بیوشیمی بالینی و سم برم ب نظر شما کدوم.بهتره؟
ممنون از شما

Re: فوری

ارسال شده: دو شنبه 22 تیر 1394, 5:38 am
توسط کارشناس آموزشی
احتمال داره
ترمی3میلیون
بیوشیمی بالینی آزاد نداره