صفحه 1 از 1

نانو

ارسال شده: دو شنبه 22 تیر 1394, 6:17 pm
توسط خرم اباد
باسلام خدمت شما,بنده امسال ارشد نانو شرکت کردم متاسفانه قبول نشدم,باتوجه به اینکه بنده اگر سال اینده قبول نشوم باید به سربازی بروم,ازشما خواستارم که بنده را راهنمایی کنید که در کنکور سال اینده به موفقیت برسم,باتشکر

Re: نانو

ارسال شده: پنج شنبه 25 تیر 1394, 5:54 am
توسط مشاور
درود بر شما
بنظرم باید از بسته های آموزشی که چکیده نویسی و خلاصه نویسی مطالب هستش ، استفاده کنی و در آزمون ها هم شرکت کنی ، درطی دوره هم میتونی از مشاوره ها همراه با برنامه ریزی درسی استفاده کنی