کمک

تحصیلات تکمیلی
پست: 31
تاریخ عضویت: دو شنبه 4 آذر 1392, 5:12 pm

کمک

پستتوسط تحصیلات تکمیلی » جمعه 2 مرداد 1394, 6:00 am

با سلام
میخاستم بدونم.شهریه دانشگاه ازاد برا رشته سم شناسی چقد هست؟ ممنون

مشاور
پست: 173
تاریخ عضویت: یک شنبه 21 تیر 1394, 11:40 am

Re: کمک

پستتوسط مشاور » جمعه 2 مرداد 1394, 12:00 pm

درود بر شما
معمولا دانشگاه آزاد نسبت به سال گذشته افزایش شهریه رو داره حول و حوش ترمی دو تومن رو در نظرتون داشته باشید


بازگشت به “کارشناسی ارشد”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 6 مهمان