سوال
ارسال شده: شنبه 17 مرداد 1394, 10:38 am
باسلام خدمت شما, به نظر شما اکر بنده از امروز شروع به درس خوندن کنم به نظر شما امیدی هست که ارشد نانوتکنولوژی پزشکی تهران قبول شم, باتشکر
توجه : پاسخهای سوالات شما نظرات اساتید وکارشناسان آموزشی موسسه میباشد وموسسه هیچگونه مسئولیتی در خصوص مشاوره های داده شده ندارد. تماس با ما : 02188801465
http://mui.ir/forum/