صفحه 1 از 1

سوال

ارسال شده: شنبه 17 مرداد 1394, 10:38 am
توسط خرم اباد
باسلام خدمت شما, به نظر شما اکر بنده از امروز شروع به درس خوندن کنم به نظر شما امیدی هست که ارشد نانوتکنولوژی پزشکی تهران قبول شم, باتشکر

Re: سوال

ارسال شده: شنبه 17 مرداد 1394, 1:55 pm
توسط مشاور
درود بر شما
اگر براساس برنامه ریزی درسی پیش بری از پشتیبانی مشاور استفاده کنی نتیجه میگیری