صفحه 1 از 1

لیسانس به پزشکی

ارسال شده: جمعه 27 شهریور 1394, 12:07 pm
توسط elmira1989
سلام خسته نباشید آیا شرط سنی رو از آزمون لیسانس به پزشکی برداشتن؟

Re: لیسانس به پزشکی

ارسال شده: شنبه 28 شهریور 1394, 5:46 am
توسط مشاور معین
با سلام
خیر ، همچنان شرط سنی وجود دارد .
برای خانمها تا 25 سال و برای آقایان تا 27 سال می باشد.