صفحه 1 از 1

سوال

ارسال شده: یک شنبه 29 شهریور 1394, 6:57 am
توسط خرم اباد
باسلام خدمت مشاور محترم,ایارشته ی کارشناسی ارشد فارماکولوژی دردانشگاههای ایران وجود داره؟باتشکر

Re: سوال

ارسال شده: یک شنبه 29 شهریور 1394, 2:13 pm
توسط مشاور معین
با سلام
خیر در مقطع ارشد این رشته وجود ندارد.

Re: سوال

ارسال شده: چهار شنبه 1 مهر 1394, 6:30 am
توسط atusa
باسلام من امسال ارشدخون شناسی شرکت کردم قبول نشدم وچون طرح رفتنم اجباری سال بعدمحرومم دوباره شرکت کنم ایاامکان داره امسال این قانونو عوض کنن؟

Re: سوال

ارسال شده: یک شنبه 5 مهر 1394, 5:47 am
توسط مشاور معین
با سلام
اگر یک سال از دوره کارشناسی شما گذشته است حتما باید طرح را شروع کنید.