صفحه 1 از 1

سوال

ارسال شده: یک شنبه 29 شهریور 1394, 6:57 am
توسط خرم اباد
باسلام خدمت مشاور محترم,ایارشته ی کارشناسی ارشد فارماکولوژی دردانشگاههای ایران وجود داره؟باتشکر

Re: سوال

ارسال شده: یک شنبه 29 شهریور 1394, 2:12 pm
توسط مشاور معین
با سلام
خیر در مقطع ارشد این رشته وجود ندارد.

Re: سوال

ارسال شده: دو شنبه 30 شهریور 1394, 6:00 am
توسط آننا
سلام
آیا برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت شرایط سنی وجود دارد؟

Re: سوال

ارسال شده: دو شنبه 30 شهریور 1394, 2:24 pm
توسط مشاور معین
با سلام
خیر