سوال

تهران
پست: 9
تاریخ عضویت: سه شنبه 7 مهر 1394, 10:57 am

سوال

پستتوسط تهران » سه شنبه 7 مهر 1394, 11:01 am

درسته که امسال ضرایب دروس ارشد فیزیک پزشکی عوض شده؟اگه عوض شده ضرایب دروس چندن؟ وسوال دوم اینکه ضریب درس زبان و ریاضی هر دو 2 هستش ...این به این معنیه که هر دوتاش با هم هم ارز هستن...مثلا به جای زبان ریاضی رو بالا بزنیم همون تاثیر رو داره؟

مشاور معین
پست: 567
تاریخ عضویت: دو شنبه 2 شهریور 1394, 5:04 am

Re: سوال

پستتوسط مشاور معین » شنبه 11 مهر 1394, 1:23 pm

با سلام
ضرایب زیر طبق دفترچه امسال وزارت بهداشت است:
فیزیک عمومی 4
فیزیولوژی 1
تشریح 1
فیزیک هسته ای اتمی 3
ریاضی 2
زبان عمومی 2
برای قبولی در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت باید به تمام درس ها پاسخ داده شود.


بازگشت به “کارشناسی ارشد”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 5 مهمان