سوال؟؟

تهران
پست: 9
تاریخ عضویت: سه شنبه 7 مهر 1394, 10:57 am

سوال؟؟

پستتوسط تهران » پنج شنبه 9 مهر 1394, 10:17 am

با سلام درسته ضرایب ارشد فیزیک پزشکی عوض شده؟ ضریب ریاضی وزبان ۲ هستش یعنی یه تاثیر دارن؟

مشاور معین
پست: 567
تاریخ عضویت: دو شنبه 2 شهریور 1394, 5:04 am

Re: سوال؟؟

پستتوسط مشاور معین » شنبه 11 مهر 1394, 1:18 pm

با سلام
ضرایب زیر طبق دفترچه امسال وزارت بهداشت می باشد:
فیزیک عمومی 4
فیزیولوژی 1
تشریح 1
فیزیک هسته ای و اتمی 3
ریاضی 2
زبان عمومی 2


بازگشت به “کارشناسی ارشد”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 6 مهمان