نانو

خرم اباد
پست: 14
تاریخ عضویت: پنج شنبه 13 آذر 1393, 9:40 am

نانو

پستتوسط خرم اباد » چهار شنبه 9 دی 1394, 9:20 am

باسلام خدمت شما,بنده به رشته نانوتکنولوژی پزشکی علاقه دارم واز اول مهرماه شروع به خوندن کردم واز جزوات اموزشی استفاده کردم,به نظرشما ایاامیدی به قبولی در دانشگاه تهران هست؟باتشکر

مشاور معین
پست: 567
تاریخ عضویت: دو شنبه 2 شهریور 1394, 5:04 am

Re: نانو

پستتوسط مشاور معین » چهار شنبه 9 دی 1394, 1:23 pm

با سلام
اگر با یک برنامه ریزی صحیح شروع به درس خواندن کنید حتما موفق می شوید.
سعی کنید آزمون های جامع موسسه را نیز حتما شرکت کنید.


بازگشت به “کارشناسی ارشد”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 9 مهمان