نانو
ارسال شده: چهار شنبه 9 دی 1394, 9:20 am
باسلام خدمت شما,بنده به رشته نانوتکنولوژی پزشکی علاقه دارم واز اول مهرماه شروع به خوندن کردم واز جزوات اموزشی استفاده کردم,به نظرشما ایاامیدی به قبولی در دانشگاه تهران هست؟باتشکر
توجه : پاسخهای سوالات شما نظرات اساتید وکارشناسان آموزشی موسسه میباشد وموسسه هیچگونه مسئولیتی در خصوص مشاوره های داده شده ندارد. تماس با ما : 02188801465
http://mui.ir/forum/