صفحه 1 از 1

نانو

ارسال شده: چهار شنبه 9 دی 1394, 9:20 am
توسط خرم اباد
باسلام خدمت شما,بنده به رشته نانوتکنولوژی پزشکی علاقه دارم واز اول مهرماه شروع به خوندن کردم واز جزوات اموزشی استفاده کردم,به نظرشما ایاامیدی به قبولی در دانشگاه تهران هست؟باتشکر

Re: نانو

ارسال شده: چهار شنبه 9 دی 1394, 1:23 pm
توسط مشاور معین
با سلام
اگر با یک برنامه ریزی صحیح شروع به درس خواندن کنید حتما موفق می شوید.
سعی کنید آزمون های جامع موسسه را نیز حتما شرکت کنید.