صفحه 1 از 1
نانو
ارسال شده: جمعه 20 فروردین 1395, 10:55 am
توسط خرم اباد
باسلام وخداقوت خدمت شما,میشه لطف کنید که کارنامه از افرادی که در سال گذشته ارشد نانوفناوری پزشکی قبول شده اند قرار بدین؟ باتشکر
Re: نانو
ارسال شده: شنبه 21 فروردین 1395, 3:43 am
توسط کارشناس آموزشی
رتبه 6نانو:
87.5367 زبان عمومي 40.4 بيوفيزيك 50.5 فيزيولوژي 55.55 زيست شناسي سلولي و مولكولي 23.0381 شيمي 56.8832 مقدمه اي بر نانوتكنولوژي 62.2867 بيوشيمي
Re: نانو
ارسال شده: پنج شنبه 13 خرداد 1395, 6:31 pm
توسط farnoosh1
سلام و خسته نباشید..میخواستم بپرسم کسانی که ارشد نانو تکنولوژی پزشکی رو میخونن میتونن به عنوان تکنسین رادیولوژی یا کارشناسی تجهیزات پزشکی مشغول به کار بشن؟؟؟؟؟؟...ممنونم میشم اگه راهنمایی کنید
Re: نانو
ارسال شده: پنج شنبه 13 خرداد 1395, 6:32 pm
توسط farnoosh1
سلام و خسته نباشید..میخواستم بپرسم کسانی که ارشد نانو تکنولوژی پزشکی میخونند میتونن بعنوان تکنسین رادیولوژی یا کارشناس تحهیزات پزشکی مشغول به کار بشن؟؟؟...ممنون میشم اگه راهنمایی کنین
Re: نانو
ارسال شده: شنبه 15 خرداد 1395, 7:33 am
توسط کارشناس آموزشی
سلام
خیرنمیتونن
Re: نانو
ارسال شده: سه شنبه 18 خرداد 1395, 8:01 pm
توسط mohsenkhod
سلام ودرود
بنده لیسانس رشته مدیریت خدمات بهداشتی درمانی هستم ..، به دلیل علاقه به قرار گرفتن در راه تولید و اختراع داروهایی با فناوری نانو قصد دارم ادامه تحصیلاتم را در رشته نانو فناوری پزشکی ادامه بدهم .
آیا در این رشته میتوان به این مهم پرداخت ؟
متشکرم
Re: نانو
ارسال شده: چهار شنبه 19 خرداد 1395, 6:03 am
توسط کارشناس آموزشی
سلام
بله میشه