بيوشيمي باليني
ارسال شده: دو شنبه 20 اردیبهشت 1395, 10:02 am
سلام.
من در حال حاضر ترم هشت رشته زيست شناسي زير شاخه بيوشيمي هستم و تصميم دارم ارشد بيوشيمي باليني بخونم سوالي كه از شمادارم اين هستش كه من ليسانسم رو نه ترمه ميگيرم و درواقع دي ماه سال ٩٥فارغ التحصيل ميشم و با اين وجود فرصت مطالعه چنداني تا كنكور ارشد ٩٦ندارم و بالاجبار بايد تا كنكور ارشد ٩٧صبر كنم تا هم فرصت مطالعه بيشتري داشته باشم هم آمادگي بيشتري پيداكنم سوال من اينه به نظر شما بهترين موقع براي شركت در كلاس هاي كنكور كي هس ؟دي ماه ٩٥كلاس كنكور ها رو براي هر چهار درس زبان و بيوشيمي و سلولي و شيمي آلي و به صورت يك جا برم يا تابستان ٩٥دو درس رو ثبت نام كنم بعد از اتمام دو درس ديگه رو نگه دارم دي ماه نود و پنج برم
يا اينكه دي ٩٥دو درسش رو برم بعد در سال ٩٦دو درس ديگه رو بردارم ؟
به نظر شما يك جا همه كلاس هاي كنكور رو از دي ماه شروع كنم يا دو تا دوتا بردارم كدومش راحت تره بهتره و بازده بيشتري برام داره ؟
سوال دومم در اين مورده كه اگر نظر شما اينه كه دو تا دوتا جدا ثبت نام كنم تركيب اين درس ها چه طور باشه مثلا كلاس بيوشيمي رو با كدام يك از درس هاي ديگه بردارم برام بازده بيشتري داره ؟
پيشاپيش بابت زحمات و پاسخ گويي شما كمال تشكر را دارم
من در حال حاضر ترم هشت رشته زيست شناسي زير شاخه بيوشيمي هستم و تصميم دارم ارشد بيوشيمي باليني بخونم سوالي كه از شمادارم اين هستش كه من ليسانسم رو نه ترمه ميگيرم و درواقع دي ماه سال ٩٥فارغ التحصيل ميشم و با اين وجود فرصت مطالعه چنداني تا كنكور ارشد ٩٦ندارم و بالاجبار بايد تا كنكور ارشد ٩٧صبر كنم تا هم فرصت مطالعه بيشتري داشته باشم هم آمادگي بيشتري پيداكنم سوال من اينه به نظر شما بهترين موقع براي شركت در كلاس هاي كنكور كي هس ؟دي ماه ٩٥كلاس كنكور ها رو براي هر چهار درس زبان و بيوشيمي و سلولي و شيمي آلي و به صورت يك جا برم يا تابستان ٩٥دو درس رو ثبت نام كنم بعد از اتمام دو درس ديگه رو نگه دارم دي ماه نود و پنج برم
يا اينكه دي ٩٥دو درسش رو برم بعد در سال ٩٦دو درس ديگه رو بردارم ؟
به نظر شما يك جا همه كلاس هاي كنكور رو از دي ماه شروع كنم يا دو تا دوتا بردارم كدومش راحت تره بهتره و بازده بيشتري برام داره ؟
سوال دومم در اين مورده كه اگر نظر شما اينه كه دو تا دوتا جدا ثبت نام كنم تركيب اين درس ها چه طور باشه مثلا كلاس بيوشيمي رو با كدام يك از درس هاي ديگه بردارم برام بازده بيشتري داره ؟
پيشاپيش بابت زحمات و پاسخ گويي شما كمال تشكر را دارم