صفحه 1 از 1

باکتری ارشد

ارسال شده: یک شنبه 23 خرداد 1395, 9:33 am
توسط MICROBIOLOGIST71
سلام من تمایل دارم در رشته باکتری پزشکی کنکور بدم ودر بخش تحقیقات تولید واکسن یا هر زمینه تحقیقاتی دیگه کار کنم البته بخش تشخیصی رو هم دوست دارم. میشه راهنمایی کنید که انتخاب این رشته وسرمایه گذاری روش صحیحه؟اخه شنیدم میگن اصلا بازار کار خوبی نداره!!!!منتظر راهنماییتون هستم ممنون :roll: :D

Re: باکتری ارشد

ارسال شده: دو شنبه 24 خرداد 1395, 2:15 pm
توسط کارشناس آموزشی
سلام
بله رشته پرکاربردیه - نه برای هیئت علمی شدنم خوبه