باکتری ارشد
ارسال شده: یک شنبه 23 خرداد 1395, 9:33 am
سلام من تمایل دارم در رشته باکتری پزشکی کنکور بدم ودر بخش تحقیقات تولید واکسن یا هر زمینه تحقیقاتی دیگه کار کنم البته بخش تشخیصی رو هم دوست دارم. میشه راهنمایی کنید که انتخاب این رشته وسرمایه گذاری روش صحیحه؟اخه شنیدم میگن اصلا بازار کار خوبی نداره!!!!منتظر راهنماییتون هستم ممنون
