صفحه 1 از 3
کارنامه
ارسال شده: چهار شنبه 9 تیر 1395, 4:40 am
توسط آننا
سلام.
مثل اینکه کارنامه های رشته علوم آزمایشگاهی 1 مشکل دارن؟ شما می دونید از چه طریقی می تونیم پیگیر موضوع بشیم؟
Re: کارنامه
ارسال شده: چهار شنبه 9 تیر 1395, 6:36 am
توسط کارشناس آموزشی
سلام
تاشنبه اگر درست نشد مراجعه به سنجش میدان انقلاب خ آزادی روبروی پارک اوستا
Re: کارنامه
ارسال شده: چهار شنبه 9 تیر 1395, 6:52 am
توسط fatemeh2665
اره کارنامه ها مشکل دارن. درصد درس ها جابجا حساب شده. باید زودتر خودشون درست کنن. باید چه کار کنیم
Re: کارنامه
ارسال شده: چهار شنبه 9 تیر 1395, 6:53 am
توسط امیر688
سلام بنده هم علوم ازمایشگاهی یک هستم ولی درصدام درسته با این درصدا میشه روزانه قبول شد بیوشیمی 65 زیست 60 زبان 40 شیمی 34
Re: کارنامه
ارسال شده: پنج شنبه 10 تیر 1395, 6:53 am
توسط کارشناس آموزشی
سلام
بله میشه
Re: کارنامه
ارسال شده: پنج شنبه 10 تیر 1395, 7:13 am
توسط maryam20
سلام
منم فکر میکنم درصد درس ژنتیکم رو اشتباه دادن، لطفا راهنمایی کنید باید چه کنیم؟
Re: کارنامه
ارسال شده: پنج شنبه 10 تیر 1395, 7:46 am
توسط کارشناس آموزشی
سلام
کارخاصی نیازنیست انجام بدید سنجش مجدد تصحیح میکنه
Re: کارنامه
ارسال شده: پنج شنبه 10 تیر 1395, 12:46 pm
توسط sam saeed
سلام من از درصد بیو شیمی دارو هر کدوم 10درصد کم شده چکار کنم ...رشتم سم شناسیه هرچی زنگ میزنم سنجش کسی پاسخگو نیست شیمیم هم 5درصد کم شده خواهشا برام یه کاری بکنید ....
Re: کارنامه
ارسال شده: پنج شنبه 10 تیر 1395, 12:58 pm
توسط sam saeed
به دادم برسید من رشتم سمه درصدام تو سه درس اصلی 3درصد کم شدن رتبم 74 شده ایا شانس قبولی دارم یا نه اصلا چکارکنم چطوری باید احتراض کنم برام یه کاری بکنید من از ثبت نامی های وجزوه هام رو از موسسه شما خریدم ....خواهشا یه کاری برام بکنید ..
Re: کارنامه
ارسال شده: پنج شنبه 10 تیر 1395, 1:55 pm
توسط sam saeed
بنظرتون من چکارکنم از همه درسام ده درصد کم شده ؟؟