صفحه 1 از 1

قبولی ارشد وزارت بهداشت

ارسال شده: پنج شنبه 10 تیر 1395, 6:54 am
توسط maryam20
سلام
برای انتخاب رشته سوال داشتم، لطفا خیلی زود جواب بدید چون فقط فردا رو وقت دارم.
من مجموعه علوم آزمایشگاهی 1 رو امتحان دادم، میخواستم بدونم برای انتخاب رشته میشه هر سه رشته رو بر اساس الویتهای خودم انتخاب کنم؟
و اینکه رتبه 650 بیوشیمی بالینی بین الملل شهید بهشتی قبول میشه؟
لطفا زود جواب بدید
ممنون

Re: قبولی ارشد وزارت بهداشت

ارسال شده: پنج شنبه 10 تیر 1395, 7:51 am
توسط کارشناس آموزشی
سلام
اولویتها راشما برمبنای علاقتون انتخاب میکنید همه شهرها رابهتره انتخاب کنید
خیر بعیده