قبولی ارشد وزارت بهداشت
ارسال شده: پنج شنبه 10 تیر 1395, 6:54 am
سلام
برای انتخاب رشته سوال داشتم، لطفا خیلی زود جواب بدید چون فقط فردا رو وقت دارم.
من مجموعه علوم آزمایشگاهی 1 رو امتحان دادم، میخواستم بدونم برای انتخاب رشته میشه هر سه رشته رو بر اساس الویتهای خودم انتخاب کنم؟
و اینکه رتبه 650 بیوشیمی بالینی بین الملل شهید بهشتی قبول میشه؟
لطفا زود جواب بدید
ممنون
برای انتخاب رشته سوال داشتم، لطفا خیلی زود جواب بدید چون فقط فردا رو وقت دارم.
من مجموعه علوم آزمایشگاهی 1 رو امتحان دادم، میخواستم بدونم برای انتخاب رشته میشه هر سه رشته رو بر اساس الویتهای خودم انتخاب کنم؟
و اینکه رتبه 650 بیوشیمی بالینی بین الملل شهید بهشتی قبول میشه؟
لطفا زود جواب بدید
ممنون