صفحه 1 از 1

قبولی مازاد

ارسال شده: پنج شنبه 10 تیر 1395, 7:11 am
توسط maryam20
سلام
کسی که مازاد وزارت بهداشت قبول میشه میتونه واسه سال دیگه هم ازمون ارشد وزارت بهداشت بده؟

Re: قبولی مازاد

ارسال شده: پنج شنبه 10 تیر 1395, 7:48 am
توسط کارشناس آموزشی
سلام
بله میتونه