قبولی مازاد
ارسال شده: پنج شنبه 10 تیر 1395, 7:11 am
سلام
کسی که مازاد وزارت بهداشت قبول میشه میتونه واسه سال دیگه هم ازمون ارشد وزارت بهداشت بده؟
کسی که مازاد وزارت بهداشت قبول میشه میتونه واسه سال دیگه هم ازمون ارشد وزارت بهداشت بده؟