صفحه 1 از 1

با این رتبه نانوپزشکی روزانه قبول میشم؟

ارسال شده: جمعه 11 تیر 1395, 10:46 am
توسط Movafagh94
سلام
من رتبه 39نانوپزشکی اوردم(سهمیه آزاد)
بنظرتون امکان داره روزانه قبول بشم؟؟؟؟
اطلاع دارید آخرین رتبه ای که پارسال روزانه قبول شد چند بود؟

Re: با این رتبه نانوپزشکی روزانه قبول میشم؟

ارسال شده: جمعه 11 تیر 1395, 3:25 pm
توسط کارشناس آموزشی
سلام
بله
نه یادمون نیست

Re: با این رتبه نانوپزشکی روزانه قبول میشم؟

ارسال شده: دو شنبه 14 تیر 1395, 2:57 pm
توسط Movafagh94
ممنونم
اما فقط 30نفر روزانه ظرفیت داره.من رتبه م شده 39.امکانش هست؟

Re: با این رتبه نانوپزشکی روزانه قبول میشم؟

ارسال شده: سه شنبه 15 تیر 1395, 12:32 pm
توسط کارشناس آموزشی
درست میفرمائید اشتباه عرض کردیم با این شرایط آزاد یامازاد قبول میشید

Re: با این رتبه نانوپزشکی روزانه قبول میشم؟

ارسال شده: چهار شنبه 16 تیر 1395, 6:32 am
توسط Movafagh94
ممنون از راهنمایی

Re: با این رتبه نانوپزشکی روزانه قبول میشم؟

ارسال شده: چهار شنبه 16 تیر 1395, 8:29 am
توسط کارشناس آموزشی
موفق باشید

Re: با این رتبه نانوپزشکی روزانه قبول میشم؟

ارسال شده: پنج شنبه 17 تیر 1395, 6:21 am
توسط امیر688
سلام ببخشید بازار کار بیوشیمی بالینی بهتره یا نانوتکنولوژی؟

Re: با این رتبه نانوپزشکی روزانه قبول میشم؟

ارسال شده: جمعه 18 تیر 1395, 6:05 am
توسط کارشناس آموزشی
سلام
بازار کار بیوشیمی بالینی بهتره