صفحه 1 از 2
احتمال قبولی
ارسال شده: شنبه 12 تیر 1395, 5:48 am
توسط سعیده هاشمزهی
سلام بنظرتون من با رتبه333 اپید میولوژی دانشگاه زاهدان قبول میشم؟اصلا قبول میشم؟؟؟؟؟؟؟؟
Re: احتمال قبولی
ارسال شده: شنبه 12 تیر 1395, 6:00 am
توسط کارشناس آموزشی
سلام
خیر-خیر
Re: احتمال قبولی
ارسال شده: شنبه 12 تیر 1395, 2:06 pm
توسط maniafathi
با سلام و عرض ادب و احترام. میخواستم بدونم با رتبه57 ارشد اناتومی کرمان قبول میشم یا خیر؟
Re: احتمال قبولی
ارسال شده: یک شنبه 13 تیر 1395, 3:03 am
توسط کارشناس آموزشی
maniafathi نوشته شده:با عرض سلام. میخواستم بدونم با رتبه 57 ارشد اناتومی کرمان قبول میشم یا خیر؟ ممنونم
سلام
بله قولید
Re: احتمال قبولی
ارسال شده: یک شنبه 13 تیر 1395, 3:05 am
توسط کارشناس آموزشی
امیر688 نوشته شده:سلام بنده رتبه بیوشیمی بالینی 60 شده با این رتبه کدوم شهر که گروه بیوشیمی خوبی داشته باشه قبول میشم ممنون میشم ک جواب بدین؟
سلام
بجز تهران مابقیو قبولید مسهد
Re: احتمال قبولی
ارسال شده: یک شنبه 13 تیر 1395, 3:06 am
توسط کارشناس آموزشی
سعیده هاشمزهی نوشته شده:باچه رتبه ای میشه قبول شد؟اخرین رتبه مجاز ارشد اپیدمیولوژی چنده؟دوستم 170 شده تو رشته اپید احتمال قبولیش هست؟
سلام
65-خیر
Re: احتمال قبولی
ارسال شده: یک شنبه 13 تیر 1395, 3:07 am
توسط کارشناس آموزشی
sam saeed نوشته شده:سلام تراز چه تاثیری درانتخاب رشته داره؟؟؟؟
سلام
تاثیری نداره
Re: احتمال قبولی
ارسال شده: یک شنبه 13 تیر 1395, 9:43 am
توسط امیر688
کارشناس آموزشی نوشته شده:امیر688 نوشته شده:سلام بنده رتبه بیوشیمی بالینی 60 شده با این رتبه کدوم شهر که گروه بیوشیمی خوبی داشته باشه قبول میشم ممنون میشم ک جواب بدین؟
سلام
بجز تهران مابقیو قبولید مسهد
ممنون که جواب دادید من فعلا انتخاب شهر نکردم خودم ساکن زنجانم بیوشیمی زنجان میگن زیاد خوب نیست و دکترا هم نداره میترسم ارشد زنجان بخونم برا دکترا نتونم قبول شم به نظرتون زنجانو بزارم اولویت اخر یعنی بعد از تبریز مشهد همدان شیراز یزد بابل
Re: احتمال قبولی
ارسال شده: یک شنبه 13 تیر 1395, 2:27 pm
توسط کارشناس آموزشی
بله بهتره
Re: احتمال قبولی
ارسال شده: دو شنبه 14 تیر 1395, 7:08 am
توسط borhan
سلام.بنده کارشناسی میکروبیولوژی آزاد هستم.معدلم 12/05.
38 سال سن دارم .به هماتو خیلی علاثه دارم .احتمال داره دانشگاه قبولم کنه.باوجود رتبه خوب.؟ممنون