صفحه 1 از 1

قبولی مازاد

ارسال شده: سه شنبه 15 تیر 1395, 7:06 am
توسط maryam20
سلام
با رتبه 600 بیوشیمی بالینی ایا احتمال قبولی در هریک از دانشگاههای مازاد می رود؟ کدامیک؟

Re: قبولی مازاد

ارسال شده: سه شنبه 15 تیر 1395, 12:41 pm
توسط کارشناس آموزشی
سلام
خیر بعیده

Re: قبولی مازاد

ارسال شده: سه شنبه 15 تیر 1395, 2:55 pm
توسط امیر688
maryam20 نوشته شده:سلام
با رتبه 600 بیوشیمی بالینی ایا احتمال قبولی در هریک از دانشگاههای مازاد می رود؟ کدامیک؟

سلام حیف نیست بری مازاد 25 میلیون پول خرج کنی بنظر من بمون سال بعد و تو یکی از این موسسات ثبت نام کن نهایتش یک میلیون برات هزینه برمیداره یه دانشگاه دولتی م قبول میشی