با سلام و خسته نباشید.
من ترم چهار زیست شناسی سلولی مولکولی هستم.میخاستم ببینم چه رشته ای برای ارشد از نظر بازار کار و ... بهتره؟؟؟من خودم به ژنتیک پزشکی علاقه دارم اما نمیدونم بازار کارش به نسبت رشته های هماتولوژی و اینا چطوره؟؟
لطفا منو راهنمایی کنید....با تشکر
انتخاب رشته
-
کارشناس آموزشی
- مدیر سایت
- پست: 21680
- تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm
Re: انتخاب رشته
سلام
هماتو بهتره رشته های علوم آزمایشگاهی بهترن
هماتو بهتره رشته های علوم آزمایشگاهی بهترن
چه کسی حاضر است؟
کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 10 مهمان