انتخاب رشته
ارسال شده: پنج شنبه 24 تیر 1395, 9:17 pm
با سلام و خسته نباشید.
من ترم چهار زیست شناسی سلولی مولکولی هستم.میخاستم ببینم چه رشته ای برای ارشد از نظر بازار کار و ... بهتره؟؟؟من خودم به ژنتیک پزشکی علاقه دارم اما نمیدونم بازار کارش به نسبت رشته های هماتولوژی و اینا چطوره؟؟
لطفا منو راهنمایی کنید....با تشکر
من ترم چهار زیست شناسی سلولی مولکولی هستم.میخاستم ببینم چه رشته ای برای ارشد از نظر بازار کار و ... بهتره؟؟؟من خودم به ژنتیک پزشکی علاقه دارم اما نمیدونم بازار کارش به نسبت رشته های هماتولوژی و اینا چطوره؟؟
لطفا منو راهنمایی کنید....با تشکر