صفحه 1 از 1

انتخاب رشته

ارسال شده: پنج شنبه 24 تیر 1395, 9:17 pm
توسط Nafas95
با سلام و خسته نباشید.
من ترم چهار زیست شناسی سلولی مولکولی هستم.میخاستم ببینم چه رشته ای برای ارشد از نظر بازار کار و ... بهتره؟؟؟من خودم به ژنتیک پزشکی علاقه دارم اما نمیدونم بازار کارش به نسبت رشته های هماتولوژی و اینا چطوره؟؟
لطفا منو راهنمایی کنید....با تشکر

Re: انتخاب رشته

ارسال شده: شنبه 26 تیر 1395, 7:46 am
توسط کارشناس آموزشی
سلام
هماتو بهتره رشته های علوم آزمایشگاهی بهترن