سردرگمی برای ادامه راه.توروخدا کممممک کنید
ارسال شده: جمعه 8 مرداد 1395, 10:50 am
با سلام.میخواستم مدیریت آموزشی پاسخگو باشن لطفا.من بین سه تا راه موندم ینی دیگه خسته شدم از بلاتکلیفی.روانشناسی میخونم.با اینکه دیپلمم تجربی هست.راستش قصد داشتم تغییر رشته بدم تو این دوسال،دودل بودم.سال بعد شهریورماه فارغ التحصیل میشم.هرچه قدر میرم جلوتر حس میکنم به رشته های بالینی بیشتر علاقه دارم.رشته هایی که خواهرم نذاشت با اینکه رتبم خوب بود رو انتخابشون کنم.حالا موندم!دوسال رنگ خوش ندیدم دارم پیش مشاور هم میرم تا بتونم بالاخره تصمیم درستی بگیرم.میخوام نظر شمارو بدونم؟با توجه به اینکه شرایط لیسانس به پزشکی رو دارم نمیدونم بخونم برای این ازمون یا ارشد روانشناسی بالینی و یا کنکور مجدد برای قبولی تو رشته هوشبری که به نظرم دوسش دارم و رشته خواهرمم بوده.بالاخره هرمسیری سختی هایی داره من منکرش نمیشم ولی ممکنه واس یکی مثل خواهرمن بیشتر ب چشم بیاد.روانشناسی همه بهم میگن استعدادشو دارم معدلمم بالاست اما ب نظرم درسا ساده و تکراریه حس میکنم دارم تلف میشم.هرکی هم پاشده اومده روانشناسی.خیلی خستم کاش یکی درک میکرد و جوابم رو میداد میدونم طولانی شد.من دوست دارم با ادما سروکار داشته باشم دلیلی ک علوم ازمایشگاهی رو گذاشتم کنار و حاضرشدم ازاد روانشناسی بخونم این بود