صفحه 1 از 1

ژنتیک یا مهندسی پزشکی

ارسال شده: چهار شنبه 4 اسفند 1395, 9:50 am
توسط pegah_radmher
سلام وقتتون بخیر
میخواستم بدونم بین دو رشته ژنتیک و مهندسی پزشکی کدام از بازار کار بهتری برخوردار است؟
آیا فارغ التحصیلان ژنتیک اجازه تاسیس مطب دارن؟؟؟

Re: ژنتیک یا مهندسی پزشکی

ارسال شده: چهار شنبه 4 اسفند 1395, 6:13 pm
توسط کارشناس آموزشی
سلام
ژنتیک بهتره
خیر

Re: ژنتیک یا مهندسی پزشکی

ارسال شده: یک شنبه 15 اسفند 1395, 5:42 pm
توسط pegah_radmher
کارشناس آموزشی نوشته شده:سلام
ژنتیک بهتره
خیر

از بین ژنتیک و نانوپزشکی کدوم واسه خانوما بازارکار بهتری داره؟
حوزه کاری فارغ التحصیلان ژنتیک به چه صورته؟

Re: ژنتیک یا مهندسی پزشکی

ارسال شده: دو شنبه 16 اسفند 1395, 6:16 am
توسط کارشناس آموزشی
ژنتیک - توآزمایشگاههای مربوطه کار میکنند