صفحه 1 از 1
ارشد ایمونولوژی
ارسال شده: چهار شنبه 3 مرداد 1397, 6:32 am
توسط fateme.karimzade70
دانشگاه اصفهان و شهرکرد و تهران رشته ایمونولوژی رو دارند؟
دانشگاه های آزاد هم این رشته رو دارند؟
Re: ارشد ایمونولوژی
ارسال شده: چهار شنبه 3 مرداد 1397, 2:08 pm
توسط کارشناس آموزشی
بله
بله
Re: ارشد ایمونولوژی
ارسال شده: دو شنبه 22 مرداد 1397, 2:39 pm
توسط Naserikaveh
سلام
يه سوال دارم
به نظر شما رتبه ٩٥ ايمونولوژي، شهيد بهشتي بين الملل قبول ميشه امسال(٩٧)؟
Re: ارشد ایمونولوژی
ارسال شده: دو شنبه 22 مرداد 1397, 4:39 pm
توسط کارشناس آموزشی
سلام
بله قبول میشه
Re: ارشد ایمونولوژی
ارسال شده: سه شنبه 23 مرداد 1397, 11:03 am
توسط Key2020
سلام من رتبه ام تو سهمیه 5 درصد شده 30 آیا دانشگاه دولتی ایمنی قبول میشم ؟ شهرش مهم نیست
آیا داوطلبای دارای 25 درصد سهمیه تعدادشون در کنکور ارشد ایمنی زیاده یا کم؟
امسال حدنصاب نمره برای سهمیه 5 درصد چقدره؟
Re: ارشد ایمونولوژی
ارسال شده: سه شنبه 23 مرداد 1397, 3:14 pm
توسط کارشناس آموزشی
سلام
بله قبول میشید
کمه
اطلاع نداریم
Re: ارشد ایمونولوژی
ارسال شده: جمعه 26 مرداد 1397, 1:50 pm
توسط حسن
سلام,با رتبه ۱۰۴ سهمیه میشه بین الملل دانشگاه های بهشتی ,مدرس,ایران را قبول شد؟
Re: ارشد ایمونولوژی
ارسال شده: جمعه 26 مرداد 1397, 2:02 pm
توسط حسن
سلام,رتبه سهمیه ۱۰۴, و رتبه کل ۱۲۴ و نمره تراز ۷۰ درصد,ایا برای من در رشته ایمنی در دوره روزانه(دولتی)شانس قبولی هست؟اگه شانس قبولی وجود دارد احتمالا کدوم دانشگاه؟ایا در دانشگاه اهواز شانس قبولی دارم؟
Re: ارشد ایمونولوژی
ارسال شده: جمعه 26 مرداد 1397, 7:34 pm
توسط کارشناس آموزشی
سلام
شهریه پرداز قبول میشید
شانس دارید
Re: ارشد ایمونولوژی
ارسال شده: جمعه 26 مرداد 1397, 7:35 pm
توسط کارشناس آموزشی
حسن نوشته شده:سلام,با رتبه ۱۰۴ سهمیه میشه بین الملل دانشگاه های بهشتی ,مدرس,ایران را قبول شد؟
سلام
بله قبول میشید