سلام كارشناس محترم.
ترم7زيست شناسي هستم.
قصد دارم در رشته ي بيوشيمي باليني شركت كنم.
طبق منابع بيوشيمي لنينجر را خوانده ام بطور كامل.
شيمي الي را هم اندك تسلطي دارم.
علاوه بر آن سلولي هم ب منابع اضافه شده.
١-كتاب سلولي لوديش چاپ ديبا را ميخوانم ايا منبع خوبيست؟
2-احتما دارد قبول شوم با اين شرايط؟
3-درصدهاي
بيوشيمي
سلولي
شيمي الي
زبان
براي قبولي بايد ب چه حدنصابي برسند؟
بيوشيمي باليني
-
کارشناس آموزشی
- مدیر سایت
- پست: 21680
- تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm
Re: بيوشيمي باليني
بله ولی حجمش زیاده
بله ولی بهتره یک کتاب کم حجمتر برای سلولی باضریب دو بخونید
میانگینش باید 70به بالا باشه
بله ولی بهتره یک کتاب کم حجمتر برای سلولی باضریب دو بخونید
میانگینش باید 70به بالا باشه
Re: بيوشيمي باليني
سلام من کارشناسی شیمی کاربردی خوندم میشه ارشد بیوشیمی بالینی شرکت کنم من سر در گم شدم بعضی میگن میشه بعضی میگن نمیشه چون در دفترچه شیمی بدون گرایش مطرح شده بود
-
کارشناس آموزشی
- مدیر سایت
- پست: 21680
- تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm
Re: بيوشيمي باليني
بله میتونید شرکت کنید
Re: بيوشيمي باليني
سلام من منظورم قبولی در دانشگاهای علوم پزشکی زیر نظر وزارت بهداشت بود نه دانشگاه مدرس چون دانشگاه مدرس طرح نداره
-
کارشناس آموزشی
- مدیر سایت
- پست: 21680
- تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm
Re: بيوشيمي باليني
ماهم منظورمون وزارت بهداشت بود قبولی در دانشگاهای علوم پزشکی زیر نظر وزارت بهداشت
چه کسی حاضر است؟
کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 4 مهمان