نانوفن آوري پزشکی

محبوبه66
پست: 10
تاریخ عضویت: یک شنبه 25 آبان 1393, 2:51 pm

نانوفن آوري پزشکی

پستتوسط محبوبه66 » چهار شنبه 13 اسفند 1393, 8:40 pm

با سلام
از لحاظ بازار کار دکتری نانو فن آوری پزشکی بهتره یا دکتری دارو سازی هسته ای؟؟
و اینکه دقیقا زمینه کاری نانو فن آوری پزشکی چیه؟
و با توجه به اینکه من فوق لیسانس شیمی دارم با فرصت مطالعه 6 ماهه امکان قبولی دارم؟ و اینکه بعد از قبولی در آزمون کتبی ،شانس بالایی در قبولی مصاحبه وجود دارد؟؟

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

Re: نانوفن آوري پزشکی

پستتوسط کارشناس آموزشی » پنج شنبه 14 اسفند 1393, 7:58 pm

سلام
بازار کار دکتری نانو فن آوری پزشکی بهتره
فعلاکه نانو فن آوری پزشکی کار در دانشگاه
بله-مهم آزمون کتبیه

محبوبه66
پست: 10
تاریخ عضویت: یک شنبه 25 آبان 1393, 2:51 pm

Re: نانوفن آوري پزشکی

پستتوسط محبوبه66 » چهار شنبه 20 اسفند 1393, 8:08 am

سلام
با توجه به اینکه زمینه کاری نانو پزشکی در دانشکاه است میخواستم بپرسم که با گرفتن دکتری در رشته نانو پزشکی برای منی که فوق لیسانس شیمی دارم مشکلی در هییت علمی شدن وجود ندارد ؟"چون شنیدم یکی از شرایط جذب هییت علمی یکی بودن رشنه فوق لیسانس با رشته دکتری میباشد" ولی از صحت آن اطمینان ندارم.
مرسی

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

Re: نانوفن آوري پزشکی

پستتوسط کارشناس آموزشی » چهار شنبه 20 اسفند 1393, 2:13 pm

خیر-صحت نداره


بازگشت به “دکترای تخصصی”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 5 مهمان