با سلام
از لحاظ بازار کار دکتری نانو فن آوری پزشکی بهتره یا دکتری دارو سازی هسته ای؟؟
و اینکه دقیقا زمینه کاری نانو فن آوری پزشکی چیه؟
و با توجه به اینکه من فوق لیسانس شیمی دارم با فرصت مطالعه 6 ماهه امکان قبولی دارم؟ و اینکه بعد از قبولی در آزمون کتبی ،شانس بالایی در قبولی مصاحبه وجود دارد؟؟
نانوفن آوري پزشکی
-
کارشناس آموزشی
- مدیر سایت
- پست: 21680
- تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm
Re: نانوفن آوري پزشکی
سلام
بازار کار دکتری نانو فن آوری پزشکی بهتره
فعلاکه نانو فن آوری پزشکی کار در دانشگاه
بله-مهم آزمون کتبیه
بازار کار دکتری نانو فن آوری پزشکی بهتره
فعلاکه نانو فن آوری پزشکی کار در دانشگاه
بله-مهم آزمون کتبیه
Re: نانوفن آوري پزشکی
سلام
با توجه به اینکه زمینه کاری نانو پزشکی در دانشکاه است میخواستم بپرسم که با گرفتن دکتری در رشته نانو پزشکی برای منی که فوق لیسانس شیمی دارم مشکلی در هییت علمی شدن وجود ندارد ؟"چون شنیدم یکی از شرایط جذب هییت علمی یکی بودن رشنه فوق لیسانس با رشته دکتری میباشد" ولی از صحت آن اطمینان ندارم.
مرسی
با توجه به اینکه زمینه کاری نانو پزشکی در دانشکاه است میخواستم بپرسم که با گرفتن دکتری در رشته نانو پزشکی برای منی که فوق لیسانس شیمی دارم مشکلی در هییت علمی شدن وجود ندارد ؟"چون شنیدم یکی از شرایط جذب هییت علمی یکی بودن رشنه فوق لیسانس با رشته دکتری میباشد" ولی از صحت آن اطمینان ندارم.
مرسی
-
کارشناس آموزشی
- مدیر سایت
- پست: 21680
- تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm
Re: نانوفن آوري پزشکی
خیر-صحت نداره
چه کسی حاضر است؟
کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 7 مهمان