فوری

تحصیلات تکمیلی
پست: 31
تاریخ عضویت: دو شنبه 4 آذر 1392, 5:12 pm

فوری

پستتوسط تحصیلات تکمیلی » شنبه 13 تیر 1394, 7:30 am

باسلام
ببخشید من رتبم تو سم شناسی ۵۱ شده,میخاستم بدونم امکان قبولی در دانشگاه دولتی دارم یا نه؟
شهریه هر ترم دانشگاه اراد تو این رشته چقد هست؟
اگه بخام ازاد بین دورشته بیوشیمی بالینی و سم برم ب نظر شما کدوم.بهتره؟
ممنون از شما

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

Re: فوری

پستتوسط کارشناس آموزشی » دو شنبه 22 تیر 1394, 5:38 am

احتمال داره
ترمی3میلیون
بیوشیمی بالینی آزاد نداره


بازگشت به “کارشناسی ارشد”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 4 مهمان